31 Aralık 2008 Çarşamba

muhasebe

hiçböyle liste işlerine girmem ama okuduğum bloglarda gördüğüm bazı şeyler bana eski yılları bu yılları anımsattı...
*ben her sene bu sene araba kullanmayı öğreneceğim derdim, 2008 de bunu başardım, çok acemiyim ama kullanıyor muyum kullanıyorum...

*evlendikten sonra yavaş yavaş aldığım o koca kiloları (15 kilooo) 2007 sonunda vermiştim, 2008 de kilomu korudum taa ki Aralık ayına kadar...Aralık'ta yaptığım yaramazlıklar bana 4-5 kilo olarak geri döndü, yeni yılla ilgili ilk hedefim bunlardan kurtulmak

*bu yıl 30 olacağım galiba büyüyorum komik ama hala kendimi çocuk olarak görüyorum...

*yaşımın 30 olması bana çocuk vaktini hatırlatıyor, ailemize biri daha katılsa hoş olmaz mı? evet harika olur ama ben bir çocuk annesi olabilir miyim?bakacağız...

*kendimize ait bir evimiz olsa, ahh olsa...

*istanbul'un trafiği mucizevi bir şekilde çözülse...

*bu yıl prag'ı görebilsem...belki bir daha venedik, bir daha alaçatı...çok tatil yapabilmek, güzel yemekler tadabilmek için bol para istiyorum yeni yıldan...loto oynamalıyım, geöen hafta 3 tutturdum ki bu benim için inanılmaz...

*sağlık, sağlık, sağlık, benim ve tüm sevdiklerim için...

*huzur

*barış

*bu yıl her ne sebeple olursa olsun ağlayan çocuklar ve yaşlılar görmeyelim...

*bir de şu kriz lütfen kaybolup gitsin...

1 yorum:

philosophique dedi ki...

Merhaba, blogunu google reader'ima ekledim! Gorusmek uzere...