17 Aralık 2008 Çarşamba

bayramlık

koskoca tatil geldi geçti...bayramın ilk günü aile saadeti, ikinci günü şehirdışına kısa bir yolculuk, mezarlık ziyareti derken birsürü gün bize evimizde döne döne yatmak için kaldı...tatilleri en çok sabahları geç uyanabildiğim için seviyorum, sabah uykuları benim için inanılmaz önemli, gece hiç uyumadan sabaha kadar gıkım çıkmadan oturabilirken sabah bana dokunmayııın...ama böyle tatil günlerinde ikileme düşüyorum uyumalıyım mis gibi, uyumamalıyım tatil gidiyor, günü kaçırıyorum...kah öyle kah böyle geçti günler...bazı akşamlar sevdiğimiz arkadaşlar geldi, bazen biz gittik, abla - kardeşler geldi, maçlar seyredildi, bol bol yenildi bol bol içildi...yanlız şöyle birşey var birileri bize geleceği zaman beni bir düşünce alıyor, ne ikram etmeliyim, menü nasıl olmalı kafamda tilkiler...yeni erkek arkadaşı ile gelecek arkadaşım için önce yemek yapmayı düşündüm, itiraf ediyorum yemek yapmak bazen daha kolay geliyor, sabah kalkınca birden küçük atıştırmalıklara döndüm, ilk defa yorulmadan kendimi heder etmeden birşeyler hazırladım ama evet kolaya kaçtım itiraf ediyorum...milföye sarılı mini sosiler, beyaz peynirli yufka börek, hardallı patates salatası, mini cheescakeler, mozaik pasta, susamlı tuzlu kurabiyeler, patates salatalı-turşulu kanapeleryaptım...fotoğraf çekicektim ama o telaşta unuttum...neyse bir misafir falını da böyle atlattım, ama bir sonraki gece maçın bizim evde izlenmesi, bir sonraki gün kardeşimin erkek arkadaşı ile gelmesi ile öyle koca koca sofralar kurmasam da mutfaktan çıkamadım, bir ara makinaya sığmayan tabakları yıkarken 3 gündür mutfaktayım diye mızırdanırken buldum kendimi...bu aralar çok fena bir kağıt oyununa taktık, c.a.n.a.s.t.a....önümüze gelene öğretiyoruz, öğrettiklerimiz esir alıp sabahlara kadar oynuyoruz...bu tatilde de bol bol yendik, yenildik...doymadık doyamıyoruz, kumarbaz olduk çıktık...bu hafta da tatil mahmurluğu, uyku düzenimi yola koyma-koyamama harala gürele geçiyor, çalışmayacağım cuma günün bekliyorum hatta iple çekiyorum....

Hiç yorum yok: