18 Aralık 2008 Perşembe

bugün griyim...

üşüyorum...hem de nasıl...

şu an tek olmak istediğim yer evimde bir battaniye altı...uyumak istiyorum döne döne...ama işyerindeyim ve evde olmama daha çok var...planım biraz erken çıkıp eve gidip hiç ama hiçbirşey yapmadan yatmak, a.ş.k-ı m.e.m.n.u başlayana kadar uyuklamak ve sonra salak bihter'in rol yapamayışını ve bir sonraki sahnede peyker ne giymişi izlemek...

aslında dün bugün için şöyle bir plan yapmıştım; evi toplama, çamaşır yıkama ve cuma evde olacağım için kendime iş bırakmama...peh şu an da kılımı kıpırdatacak halim yok...

dün gece biraz hastalandım, o tatlı uykum birkaç kere bölündü ve doğru düzgün uyuyamadım, sersem gibiyim...ve az evvel koca bir kare çikolata yedim vicdan azabından ölüyorum...

15 kilo vermiş insanın şu son zamanarda aldığım 3 kiloyu veremiyorum, sürekli pisboğazlık yapıyorum ve kendime çok kızıyorum...

uf ama olumsuz cümleler dizisi oldu bu..ama demiştim, bugün griyim...

3 yorum:

Imge dedi ki...

Son satırlarında belirttiğin şu 3 kilo alma ve pisboğazlılıktan vazgeçememe olayına yürekten katılıyor, şu an tam olarak aynı şeyleri yaşadığımı ve kendime gıcık olduğumu belirtmek, yalnız olmadığını söyleyerek yüreğine su serpmek istiyorum! :))

dreambyduru dedi ki...

yanlız olmadığımı bilmek güzel:9 çünkü doğru düzgün beslenmişken bravo bana bugünü atlattım derken akşam elimde koca bir çikolata ile yakalıyorum kendimi...

paNDuf dedi ki...

Sevgili Moonliin. Bana şu 15 kilodan nasıl kurtuldugunu anlatırmısın detaylı bir şekilde. Gerçi benim verecek birkaç kilom var ama işi sağlam tutmak istiyorum zahir.

paNDuf