6 Aralık 2008 Cumartesi

gittim geldim

yaş ilerleyince uçak yolculuklarından korkar oldum, sisli bir Ankara'ya inmedim düştüm resmen korktum, dönüşte de azcık sallandık...evim evim güzel evim...Gri Ankara'yı sevemedim Ankara'lılar kusura bakmasın...Geldim ayağımın tozu ile pek sosyetik bir davete katıldım, zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış öyle ama ben de o para olsa d.i.o.r peçete koyduğum bir masaya karanfil, gül ve kokinadan oluşan bir arajman koymazdım, hele o fincanları evime sokmazdım...seyahat, davet, iş derken uykusuz kaldım, uykuyu seviyorum, bugün 11.00de kalkarak hasret giderdim...

internetten sinema bileti almanın ne kadar zor olduğunu gördüm bu akşam, eşofmanlarımı çekip bir koşu bilet alıp gelseydim daha kısa sürerdi...yoksa bu malum filmin yoğunluğumuydu bilemedim...ama sabrın sonu selamet, artık 2 biletim var, geceyarısını bekliyorum...

bu karışık yazıyı yazarken gözümde uçuk çıkıyor, an be an hissediyorum, kaşınıyor şişiyor...bu demek oluyor ki vitaminsiz kalmışım, vücudum sinyal veriyooor, yooo hayır bayramda kocaman şişmiş bir gözle dolaşmak istemiyorum...gidip kendime vitamin depolamalıyım, çikolatada vitamin vardı değil mii?

Hiç yorum yok: